Otvaranje poslovnih računa
Poslovni subjekt dostavlja Banci Zahtjev za otvaranje transakcijskog računa na propisanom obrascu Banke, u dva primjerka, uz kojeg treba priložiti potrebnu dokumentaciju.
Poslovni subjekt - rezident, uz Zahtjev, za otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja sljedeću dokumentaciju:
1. rješenje o upisu u nadležni registar
2. akt nadležnog tijela o osnivanju, ako se Poslovni subjekt ne upisuje u sudski registar i nije osnovan temeljem zakona
3. izvod iz zakona, ako je Poslovni subjekt osnovan temeljem zakona
4. obavijest o razvrstavanju prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti od Državnog zavoda za statistiku, odnosno nadležnog tijela o dodjeljenom matičnom broju i OIB-u
5. prijavu potpisa i prijavu pečata
6. fotokopiju osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje, odnosno putovnice za stranca.
Poslovni subjekt - rezident, uz Zahtjev, za otvaranje računa organizacijskog dijela, dostavlja sljedeću dokumentaciju:
1. rješenje o upisu u nadležni registar organizacijskog dijela Poslovnog subjekta
2. akt Poslovnog subjekta iz kojeg je vidljivo da Poslovni subjekt može imati račun organizacijskog dijela,
3. obavijest o razvrstavanju od Državnog zavoda za statistiku
4. prijavu potpisa i prijavu pečata
5. fotokopiju osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje, odnosno putovnice za stranca.
Poslovni subjekt - rezident, uz Zahtjev, za otvaranje računa za posebne namjene, dostavlja sljedeću dokumentaciju:
1. obrazloženi zahtjev za otvaranje računa za posebne namjene u skladu s potrebama
2. prijavu potpisa i prijavu pečata
Poslovni subjekt - rezident, uz Zahtjev, za otvaranje računa za posebne namjene izuzet od ovrhe, dostavlja sljedeću dokumentaciju:
1. Izvod iz zakona kojim se sredstva izuzimaju od izvršenja osnova za plaćanje
2. prijavu potpisa i prijavu pečata
Za detaljne informacije slobodno se obratite najbližoj poslovnici Banke.