Zdravstvene mjere koje Banka poduzima vezano uz COVID-19

Sve poslovnice se preventivno svakodnevno pojačano čiste i dezinficiraju, pri ulasku i tijekom boravka u poslovnim prostorima potrebno je dezinficirati ruke, raspoložive su i jednokratne rukavice za zaposlenike i klijente te dovoljno dezinfekcijskih sredstava. Za zaposlenike su osigurane zaštitne maske te su tamo gdje ranije nisu postojale, postavljene pregrade od pleksiglasa radi sprječavanja bliskog kontakta između zaposlenika i klijenata.

Radi smanjenog izlaganja direktnom kontaktu, klijentima preporučujemo korištenje elektroničke i telefonske komunikacije te digitalnih usluga u što većoj mjeri (bankomati, kartična plaćanja, internetsko i mobilno bankarstvo). Iz istog razloga ograničili smo i broj klijenata na šalterima, uveli obveznu međusobnu udaljenost od minimalno 2 metra te skratili ili ograničili radno vrijeme poslovnica, a neke i privremeno zatvorili.

Osim preventivnih mjera u cilju zaštite klijenata, Banka brine i o zdravlju svojih zaposlenika na način da istovremeno osigurava odvijanje svih poslovnih procesa bez ograničenja te nesmetano pružanje usluga klijentima. Za poslove kod kojih je to moguće organizirali smo rad od kuće i rad na dislociranim lokacijama radi onemogućavanja bliskog kontakta, uveli obvezu poštivanja socijalne distance, odgodili planirana putovanja, ukinuli odnosno smanjili broj sastanaka, pojačali komunikaciju telefonom i elektroničkim kanalima, zabranili dolazak na posao s povišenom tjelesnom temperaturom i simptomima respiratorne bolesti, a također smo i roditeljima djece do 10 godina starosti omogućili ostanak kod kuće.